اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه
نوشته شده توسط : هاشم زاده

با من امروز زندگی کن ای عزیز همسفر / بگذر از دیروز و فردا بی دریغ و بی اگر / شاید امروز تا به فردا زندگی مهلت نداد / این قطار بی توقف لحظه ای فرصت نداد .
 

گویند ضریح چشم تو صد معجزه دارد / ای کاش من زائر چشمان تو بودم .

 

اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را / به دل هرگز نمیدادم خیال آشنایی را .
 

قلب من فرش پای کسانی ست که هرازگاهی یادی از ما میکنن !

 

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم / گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم .
 

هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم / سینه میگوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن .

 

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی .
 

تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست !

 

گفتم از من مطلب دیده ی گریان تر از این / دل خونین تر و مجنون تر و ویران تر از این / گفت گرچه دلت خانه به دوش است ولی / دوست دارم که شود بی سروسامان تر از این .
 

از خدا چیزی را برایت خواستارم که جز خدا در باور هیچ کس نگنجد .

 

پاکترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست ! چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند .
 

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من /  بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من .

 

اگهی فوری : به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم !
 
(فرستنده : امیرحسین از همدان)
عشق آواز قشنگی ست که خدا می داند / سرنوشتی که مرا با تو به خود می خواند / گرچه از خویش گریزم به تو نزدیک شوم / گوش کن قلب من از دور تو را می خواند .

 

تو را از بی مثالی دوست دارم / تو را از بس زلالی دوست دارم / اگرچه شاخه ای از گل ندارم / تو را با دست خالی دوست دارم .
 

من به یادت آه را بر روی غم حک میکنم تا بدانی انتظار دوست یعنی اوج عشق .

 

خوب من ، کاش از این فاصله حس می کردی ، لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند .

رو به قبله می نشینم ، خسته با حالی عجیب / از ته دل می نویسم ، انت فی قلبی عزیز .

 

از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خود را به دست شاید و اما سپرده ایم / بشمار لحظه  لحظه ی عمر گذشته را / هرچند سال بود همانقدر مرده ایم .
 

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند ، انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است ، برای رسیدن به تو .

در دفتر دل یاد تو سرمشق من است / یادم نرود یاد تو تکلیف من است .
 

دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .

 

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش دلم یک لحظه از تو جدا نیست .
 

هر صبح که خورشید سر از خاک در آرد / دیوانه دلم ، حسرت دیدار تو دارد .

 

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را / می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .
 

باز شب شد و من ناله سرایم / از عشق تو دلبر دگر نا ندارم / کی میشود آیی به سویم نازنینم / تا شب رود و من به سویت آیم .

 

دلهره هایت را از یاد ببر ، اینجا دلی هست که برای آرامشت دستی به آسمان دارد .
 

برای اینکه گلی بخنده ، حتما باید ابری گریه کنه ، ابرتم گلم ، همیشه بخند .

 
وقتی گفتی به اندازه ی تمام برگهای درخت سیب خونمون دوستت دارم ، اونقدر خوشحال شدم که فراموش کردم زمستونه !
 

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع / در ذهن به جز تو آفریدن ممنون / غیر از تو ورود دیگران در قلبم / عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع .




:: موضوعات مرتبط: گالری اس ام اس , اس ام اس های عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: لطفا برای دیدن اس ام اس های عاشقانه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید اس ام اس , جدیدترین اس ام اس ها , بهترین اس ام اس ها , قشنگ ترین اس ام اس ها , اس ام اس های عاشقانه , جدیدترین اس ام اس های عاشقانه , بهترین اس ام اس های عاشقانه , قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه , اس ام اس قشنگ , اس ام اس های عشقی , جدیدترین اس ام اس های عشقی , اس ام اس های عشقولانه , جدیدترین اس ام اس های عشقولانه ,
:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 111
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: